2016. november 18., péntek

Jenny Woods: Jó éjszakát!

 

 

Kiadó: Napraforgó (2014)

Illusztrálta: Mike Garton

Fordította: Pataki Andrea

48 oldal

 

 

 

 

 

Fülszöveg:

Igazi kalandokra hívnak a Rövid mesék. A sorozatban a lányok és a fiúk is megtalálják az érdeklődésüknek megfelelő meséket. A kötetében altatómesékkel találkozhatnak a gyerekek. A kötetben öt mese található. A történetek tele vannak kalanddal, játékkal, izgalmas pillanatokat vagy éppen szép álmokat ígérnek a meséket olvasó vagy hallgató gyerekeknek.

 

Értékelésem: 

 

Nálunk még a mesélés nincs szoros összefüggésbe az altatással. Valamiért az altatás az összebújással egyenlő és a picur még egyáltalán nem igényli a mesélést. Remélem ez később változni fog. Ennek ellenére tetszett a mese könyv. Igaz azért kedvenc nem lett.

 

Az öt mesében megismerkedhettünk Az álmatlan király aki rengeteg mindennel próbálkozik, de nem jön álom a szemére. Anyaként én is hasonló dolgokkal küzdöm és ha nem jön álom a szememre én is rendet rakok a királyi mosogatóba, kifényesítem a királyi étkészletet,de egy jó könyv mindig meghozza a kívánt hatást és már álomországban is találom magam.

 

A magányos bagoly és A varázslatos ajándék volt a két kedvencük. Ki nem örülne egy mesés varázs párnának amely elröpít minket bárhová. A magányos bagoly pedig annyira cuki volt és mókás, ahogyan megpróbált nem egyedül lenni és barátokat szerezni.

 

A Bárány számlálás és A Szundi verseny nem igazán kötötte le gyerkőcöt. Ezt inkább csak a magam szórakoztatására olvastam. Mert én Bencével ellentétben imádom a Marslakócskákat.

 

Nagyon szépen illusztrált mese könyv. 

 

Szerintem óvodás kortól élvezhető igazán.