2016. november 5., szombat

Könymoly párbaj

Hosszas hezitálás után úgy döntöttem, hogy idén indulok a Könyvmoly párbajon. Bár nekem ez az első próbálkozásom, a párbajt immár hetedik alkalommal rendezik meg.
Részletes leírás, szabályzat:
http://konyvmolyparbaj.blogspot.hu/2016/10/konyvmolyparbaj-7.html
Első neki futásra én a legegyszerűbb "menüt" választottam. 7-7 könyvet pakoltam fel az A és B listámra is.
Számomra ez egy kis szárnypróbálgatás, a saját határaim feszegetése. Majd meglátjuk mi sül ki belőle.




A lista


Per Christian Jersild: A Gyermekek Szigete
Robin Cook:Gyilkos ​terápia

Sherry Gammon: Szerethetetlen

Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet

Yrsa Sigurðardóttir: Az utolsó rítus

Arnaldur Indriðason: Hideg nyomon

Donato Carrisi: Démoni suttogás




B lista

 

Kádár Annamária: Mesepszichológia

Ken Follett: Kaland ​Afganisztánban

Robin Cook: Haláltusa

Cassandra Clare: Csontváros

Paulo Coelho: Az alkimista

Jamie McGuire: A jóslat

Niccolò Ammaniti: Én és te