2017. február 14., kedd

Leiner Laura: Késtél

Leiner Laurával a Szent Johanna Gimi kapcsán találkoztam először. Hamar kiderült számomra, hogy nem én vagyok  a cél közönség, ennek ellenére kedveltem a kötet első részét. Kedves emlékeket idézet fel bennem.
Azt gondoltam itt vége is  a történetnek. Nem gondoltam, hogy én valaha tovább olvasnám a sorozatot vagy az írónőtől bármi mást.
Ember tervez.....:) Kerestem egy mostanában népszerű, humoros könyvet. Akárhányszor beírtam a keresőbe ezt dobta fel.......na jó akkor legyen.


Főhősünk Budai Rebeka (Bexi) élete egy év fenekestől felfordult. Kiposztolt az egyik legnagyobb közösségi megosztóra egy saját dalt a Késtélt. Sok sok megosztás után eljutott Körtéhez a tetovált Magnerhez is a  videó és úgy döntött "kikukázza Bexit"
A történetünk egy év múlva innen folytatódik. Bexi a sikerei ellenére boldogtalan. Elveszti szerelmét akinek egyébként a  Késtél című dalát írta. Csak a  családjára , Körtére és egyetlen barátjára számíthat a mindennapokban.
Egészen jól boldogul a "sztárok" világában, amikor is élete nagy lehetőségét kapja. Duett partnere lehet a Pop/Rock sztár leszek egyik legnagyobb esélyesének Nagy Márknak.
Nagy Már egy igazi egoista. Nem mondanám, hogy két lábon áll a földön. Teljesen biztos benne, hogy megnyeri ezt a giga tehetségkutatót. 


Szerintem az írónő remekül mutatja be a mai zenés tehetségkutató műsorok kulisszáit. Kicsi ország, túl sok tehetség. Remekül visszaadja azt az álmot, amelyet ezek a fiatalok dédelgetnek. Rádöbbent minket a csupasz valóságra. Ébresztő !!!!! Bilibe lóg a kezetek!!!!

-Világszínvonal
- Jobb mint az eredeti előadő
- Őstehetség vagy egész életedben ezt fogod csinálni
- a legnagyobb sztárokkal fogsz fellépni

Elhitetik velünk/velük, hogy ez a valóság, de sajnos nem. Ez mind a show része. Kötelező elem. Csak a nézettség számít. Kapsz tizenöt perc hírnevet aztán te is a darálóban végzed.

Nagyon jó a párbeszéd rész. Én sokat nevettem rajta. Körte( akinek a nevével a történet végéig nem tudtam kibékülni) a legnagyobb forma. 
Bexi és Nagy Márk igazi jó páros. Szeretlek - utáltak civódásuk nagyon szerethetően van tálalva. Én mind a két karaktert nagyon imádtam.

" - Utállak.
– Nem is.
– De igen.
– Mondom, hogy nem. Látom, ahogy rám nézel.
– Nem is nézek rád.
– Ma megcsókollak."

Végig mosolyogtam azokon a részeken amikor Bexi tanácsokkal látja el Nagy Márkot. Mit, hogyan csináljon, hiszen Ő már csak tudja! egy éve tapossa ezt a mókuskertek :)

Ha valamibe muszáj belekötnöm és igen muszáj belekötnöm. Én már csak ilyen vagyok.:)
Kedves Leiner Laura a humort nem magyarázunk. Mert ha már magyarázni kell az úgy már nem humoros. Sajnos az összes jó poént megölte a folytonos megmagyarázással.

Összességében tetszett a könyv. Humoros, szórakoztató volt. Talán még a folytatást is bevállalom...   

Zárásul pedig következzen az a dal amely két millió ember szemében csalt könnyet, miközben Nagy Márk énekelte :D