2017. május 23., kedd

Két éves a Mini Könyvklub



Immár második születésnapját ünnepli a Mini-könyvklub. Én 2016. január 1. –én csatlakoztam a klubhoz.Az első könyv amit a klubbal olvastam az  Mark Lawrence: Tövisek Hercege volt. Ami nagy kedvencem lett. Azóta már a második részt is elolvastam és tervezem a történet folytatását is. Csak az a fránya idő. 
 Az elmúlt időben jó pár szavazáson és olvasáson vagyunk túl, de engem mégis a mai napig nagy izgalommal tölt el, ha egy újabb kört kezdünk. Mindig csuriba van a kezem, hogy a hőn áhított könyvek közül legalább egy bekerüljön a közös olvasásokba.
Nagyon szeretem a mi kis mini közösségünk, amely már nem is olyan kicsi. remélem, még sok születésnapot ünnepelhetünk. 


Idén is lehetőséget kaptunk, hogy egymástól kérdezzünk és ily módon egy kicsit jobban megismerjük egymást és megtudjuk, ki mit szeret a klubban.

Az idei kérdések:


Wmagda:


Mit szerettek legjobban a Mini-könyvklubban?
Már az elején egy nehéz kérdésJ Én leginkább azt, hogy milyen sokféleképpen vélekedünk ugyanarról a könyvről. Szeretem az értékeléseket olvasni.

AniTiger:
Mi a legmeghatározóbb pozitív / negatív élményed a mini-könyvklub kapcsán? (Akár egy kedves / gonosz komment az értékelésednél, akár egy régóta tervezett könyv megszavazása, bármi lehet.)
Nekem az egész klub pozítév élmény. Sok olyan könyvet olvastam, amit a klub nélkül soha nem vettem volna a kezembe.
Negatív nem igazán van. Talán csak annyi, hogy a szavazás során nagyon felkapott témák kerülnek ki és szerintem gyakran ismétlődnek. Szerintem ez lehetne egy kicsit változatosabb.

k:annamaria:

Melyik könyvet olvasnátok újra?

Agatha Christie: Gyilkosság Mezopotámiában szerintem én Ac soha nem fogom megunni.

Dexter79:

Amikor megkapjátok a beköszönőt a választott, megszavazott 3 könyvvel, akkor mi az első gondolatotok és mennyire szokott egyezni a saját elképzelésetekkel?

Én mindig mást várok,J de a végére azért mindig nyugtázom, hogy ez is jó kör volt. Általában egy könyv azért sikerülni szokott.

Orsi:

Szoktatok -e kommentet hagyni mások értékelésénél és, ha igen, akkor milyen jellegűeket? Szoktatok-e reagálni arra, ha mások hozzászólást írnak a bejegyzéseitekhez?

Sajnos ritkán hagyok és kapok kommenteket. Jó lenne kicsit több visszajelzés szerintem. Ezen a jövőben igyekszem változtatni.

Vegazus:

Gondolj arra a könyvre, amit a Mini-könyvklub nélkül nem vettél volna a kezedbe, és most mégis úgy érzed, hogy kár lett volna kihagyni! Melyik ez a könyv, és miért volt jó megismerkedni vele?

Sok ilyen könyv van, amit egyébként nem olvastam volna. Viszont Lois Lowry: Az emlékek őre című könyve kellemes csalódás volt. Nagyon szerettem ezt a világot.

Röviden ez az én mini klubos történetem. Kíváncsian várom még milyen élményekben lesz részem. Annyi bizonyos, nagyon szeretek veletek olvasni. Bár sokszor úgy érzem, kicsit kilógok a sorból, de nagyon örülök, hogy ennek a remek kis csoportnak a tagja lehetek.
Mi mást kívánhatnék
Még nagyon sok közös olvasást magunknak.
Boldog Születésnapot!