2017. május 30., kedd

Meghívás egy gyilkos... vagyis nem, nem gyilkos, de meghívás! :-)

Még a blogon soha nem töltöttem ki book taget.de Gabi( Gabriella jegyzetei) és @Katiie olyan kedvesen kérték, hogy nem tudtam nemet mondani!

1. Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta?

Hosszas gondolkodás után azt mondanám, Fehér Klára: Mi, szemüvegesek. Még soha nem olvastam, de valamiért ez a könyv mindig jött velem, bárhová is sodort az élet.
Amennyiben az lenne a kérdés:
Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta amit már olvastál is? :)
Nos erre egyértelműen Szabó Magda: Abigél a válasz.


2. Mit olvasol jelenleg, mit olvastál ez előtt és mit fogsz ez után?

Jelenleg Tomcsik Nóra könyvét olvasom A változások kora. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
Ezelőtt olvastam egy mesét : Brigitte Weninger: Rosszcsont Pauli! Hát nem lett kedvenc, de kevés benne a szöveg, sok szép képpel így a gyerkőcnek tetszett! Illetve olvastam még Steve Biddulph: Hogyan neveljünk fiúkat! Érdekes könyv, számomra csupán az eleje volt hasznos. A többi még olyan messze van:) de ajánlom minden "fiús" anyának.
Mit fogok olvasni ez után??? Na ez az Ötven milliós kérdés! Fogalmam sincs!

3. Melyik az a könyv, amit mindenki szeret, de te utálsz?

Nincs ilyen szerintem. ízlések és pofonok:)

4. Melyik az a könyv, amit folyamatosan mondogatsz magadnak, hogy elolvasod, de valószínűleg nem fogod?

Hosszú ideje szerettem volna olvasni valamit Gabriel García Marqueztől, de valahogy soha nem sikerült. Idén megpróbálkoztam a Száz év magánnyal. Sajnos beletört a bicskám. Azt mondom, majd egyszer ha jön a hangulat, de szerintem soha nem lesz hangulat. Valahogy nem az én világom!

5. Melyik az a könyv, amit nyugdíjas korodra is megőrzöl?

Az összes Szabó Magda, Fehér Klára és Janikovszky Éva könyvemet, valamit Frederik Beckman: Az ember, akit Ovénak hívtak!

6. El szoktad olvasni az utolsó oldalt előbb vagy kivárod a könyv végét?

Mióta olvasok mindig ezt csinálom :)

7. Köszönetnyilvánítás: papír- és tintapazarlás vagy érdekesség?

Őszintén bevallom soha nem szoktam elolvasni. Viszont a könyv szerzőjének és akinek szól annak fontos lehet!


8. Melyik karakterrel cserélnél szívesen helyet?  

Nincs ilyen! Szeretem a saját karakteremet:)

9. Van olyan könyv, ami valami különlegesre emlékeztet az életedben?

Kepes András : Tövispuszta, de ezt az élményt emléket szeretném megtartani:)

10. Mondj egy könyvet, amit érdekes módon szereztél meg! 

Ken Follett : Kaland Afganisztánban egy kuka tetején találtam:) Hibátlan állapotban!

11. Adtál már valaha könyvet valami egyedi okból egy különleges személynek?

Ha a születésnap, névnap is ide tartozik, akkor számtalan alkalommal.

12. Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen?


Nem tudom... :(

13. Van olyan kötelező olvasmány, amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz? 
 
 


Én szerettem a kötelező olvasmányokat. Talán Zrínyi Szigeti veszedelem, bár azt most sem szerettem annyira:)

14. Használt vagy új könyvek?

Manapság egyre ritkábban vásárolok új könyvet,inkább használt.

15. Olvastál valaha Dan Brown könyvet? 

Persze imádom!!! Megvan az összes eddig magyarul megjelent kötete. Alig várom a folytatást!

16. Megtörtént már veled, hogy a filmadaptáció jobban tetszett, mint a könyv maga?

Nem!

17. Volt már veled valaha, hogy éhes lettél olvasás közben? Szakácskönyv is számít!

Nem még ilyen sem fordult elő velem:)

18. Ki az a személy, akinek a könyvajánlásait mindig megfogadod?

Család, barátok ajánlásait meg szoktam fontolni:)


19. Van olyan könyv a komfortzónádon, kedvenc műfajodon kívül, amit végül imádtál?

Nem szeretem ezt a komfortzóna dolgot, igen is feszegessük azokat a határokat. Nem tudok rá példát mondani.

Nagyon köszönöm a kérdéseket. @julcseee lenne kedved?