2017. június 13., kedd

Day and Night Book TAG


Őszintén szólva én nem igazán kedvelem a book tageket. Nem is hiszen, hogy itt a blogon állandó jelleggel töltenék ki hasonló dolgokat.Viszont időről időre én is elcsábulok. Nagyon megtetszett ez a régi tag. Nem szeretnék kihívni senkit, viszont szívesen olvasom mások válaszait. Szóval nyugodtan vidd!





D – Nappal vagy éjszaka olvasol többet?

Igazából, mióta megszületett a kisfiam rengeteget változott az olvasási szokásom. Jellemzően altatási időben olvasok. Ez kb 1-1,5 óra ha nagyon jó napunk van. éjszaka már csak nagyon ritkán olvasok, általában mire a ház népe elcsendesedik már nem marad erőm olvasni. Tehát én jellemzően délután olvasok:)

A – Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod (valamiről)?

Elég határozott embernek gondolom magam. Sziklaszilárd elképzelésekkel. Volt, hogy elgondolkodtam dolgokról, de a világról alkotott képem még nem változott meg egy olvasás után sem.

Y – YA vagy nem?

Ez egy olyan kategória mivel nem igazán tudok mit kezdeni. Nekem a YA-ről mindig a csajos  nyafogás és álom pasi jut az eszembe, nem igazán az én műfajom. Néha néha azért elolvasok egy egy könyvet, de jellemzően nem nyűgöznek le. Viszont az ifjúsági irodalmat nagyon szeretem. Én ezt a két dolgot nem keverném.

A – Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik?

Természetesen:)

N – El a kezekkel a könyveimtől, vagy szívesen kölcsönadom?

Sajnos volt pár negatív élményem, így már csak barátoknak adok költsön könyveket.

D – Meg szoktad szagolni a könyveid?

Igen és az utolsó mondatot is mindig elolvasom. 

N – Nem mindenki kedveli a könyveket – baj / nem baj?

Ez szerintem egyáltalán nem gond. Csak engem hagyjanak olvasni :)

I – Vigyázok a könyveimre, vagy nem?

Igen vigyázok rájuk, de azért ha egy két lap picit meggyűrődik még nem dől össze a világ:)

G – Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis?

Szerintem HAMIS! Bár itt a férjem vitába szállna velem. Tavaly októberben költöztünk és az új helyen egy sokkal kisebb könyvespolcom van így Férj megjegyezte túl sok könyvem van. Szerintem pedig csak a polc kicsi:)

H – Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan?

Igen régen a munkahelyemen rendszerint ebéd időben is olvastam és hát történtek kisebb nagyobb balesetek. Erről a szokásomról mára már leszoktam.    

T – Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is?

Csak olvasok! Semmi pótcselekvés:)