2017. július 15., szombat

On Sai: Esővágy

Nagyon sokáig nem olvastam On Sai könyveit. Ennek nagyon egyszerű oka van, a kiadó, ahol az írónő könyvei megjelenek, hát hogy is mondjam nem én vagyok a célközönség. Mígnem egy szép napon egy Molyos kihívásnak köszönhetően ellenálltam és elolvastam Scar könyvét. Azonnal tudtam új kedvencem született. Már nem zavart a kiadó. Egy dolog érdekelt On Sai könyvei.

Gondoltam még egy merészet. Feszegessük tovább a határokat. Olvassak novellákat. Én nem szeretem a műfajt, mert túl rövidek, mire sikerül belerázódnom egy egy történetbe már huss és vége is.
A novellával ettől az évtől foglalkozom kisebb nagyobb sikerekkel. Vannak azért jók is, bele lehet rázódni. Továbbá ez a könyv is meggyőzött, hogy igen van értelme és kell is novellákat olvasni.

Előjáróban csak annyit: KEDVENC,IMÁDOM, 

Fülszöveg:
Exkluzív válogatás On Sai novelláiból

Bölcsesség, derű, kínzó önvizsgálat, rakoncátlan, pajkos humor, hatalmas vállalás.
On Sai világokat alkot számunkra, hogy megkönnyítse létünket a teremtett világban, és hogy ablakokat nyisson világainkra, ajtókat belső útjainkhoz.
Hol képet kapsz, hol gondolatbonbont, nyugtalanító kérdést;
hol egy üde ötletet, felszabadító élcet.
Tizenhárom történet, tizenhárom feledhetetlen élmény, mely elkísér!
Boldogan nyújtjuk át számodra, Kedves Olvasó.

Csemegézz, érezz, érts!





Kinek is ajánlanám a könyvet: 
  • akik szeretik a sci-fit
  • akik szeretnek sokat nevetni
  • szeretik a kalandokat


Jóvágású vérfarkas nősülne.
A kedvenc történetem. Ezt a szösszenetet kétszer olvastam el, mert annyit nevetem rajta, hogy muszáj volt újra neki esnem, hogy minden a helyén legyen. Dan számomra egy igen fura vérfarkas és Hali ( Halá) nem semmi figurák.

Scar első bálja.
Nekem ez Scar előélete volt. Jó volt visszacseppenni ebbe a világba.

Hogyan ölne Jung.
Ezután tartottam egy rövidke szünetet. Ezt kellett egy kicsit emésztenem. Viszont szeretem az ilyen történeteket, amelyek bekúsznak az ember bőre alá és napok múlva sem eresztenek.

A mágia ára.
Ez volt a második kedvencem:) Érdekes volt arról olvasni, hogy a varázslók minden egyes varázslás után elvesztenek magukból valamit. Így megmaradnak "emberinek", de vajon az emberek ezt el tudják fogadni?

Az emlékkufár.
Az volt az egyetlen történet ami nekem nem tetszett. Túl kusza volt az én ízlésemnek. Nem is érettem mindent.

Sose szólj be varázslónak.
Ez számomra egy vicces,kedves kis tündérmese volt. Habosbabos cukiság.

Ébredés.
Ez a démonmester, démonharcos nem az én világom, de ez sem volt rossz.

Csak mi lélekharcosok.
Ez a harmadik kedvenc:) Sokat gondolkodtam ezen a történeten is. Én nem vagyok vallásos, de mégis érdekes volt. A Pap és a pszichológus. Két külön út, két külön világ. Mi lesz ha ez a két világ találkozik?

Nyolc négyzetméter a világ.
Tetszett, hogy a szereplők tárgyak. Érdekes volt olvasni és elképzelni, hogy a mindennapi tárgyainknak milyen gondolatai lehetnek. Viszont azért bizonyos részeknél elkerekedett a szemem. Erre mondjuk raknék egy +18 karikát.

Orkszar és barackillat.
Imádtam, hogy Budapesten vagyunk. Valóra válik sokak álma, hisz a könyvek szereplői is megelevenednek, de ugyanakkor jelen vannak az orkok,varázslók és egyéb misztikus lények. Háború van. Hogy hogy jön ide a barack.....na azt nem árulom el.

Mentsd meg Krisztust.
Időutazás,vallás. Nagyon érdekes volt, szeretem a témát. Érdekes, elgondolkodtató.

Dajkamese.
Mióta világ a világ megosztó a nők szerepe a tudományban. Az írónő próbálta kicsit viccesen megközelíteni a kérdést, én mégis elszomorodtam.

Esővágy.
Remek lezárása a novellás kötetnek. Ad egy keretet az egésznek.

Nekem kedvenc lett. Olvassátok nagyon jó!