2017. július 25., kedd

Summer days book tag



Mivel már régen volt és Dorka (Anya olvas ) olyan kedvesen meghívott:) Gondoltam egye fene!

1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?

 Na ez rám egyáltalán nem igaz. Most épp egy majdnem kétévessel vagyok itthon aki egy perpetuum mobile. Azelőtt pedig a munkám volt olyan, hogy a nyár mindig sokkal húzósabb volt mint az év többi napja. Viszont a kérdésre teljesen egyértelmű a válasz:
J. R. R. Tolkien  A Hobbit  
J. R. R. Tolkien  A Gyűrűk Ura 
Minden évben elolvasom Őket. jellemzően a decemberemet ezzel töltőm. Már nem számolom, hogy hányszor olvastam el őket.

2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolában, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!

Amikor még iskolába jártam, hát az sem ma volt. Viszont én nagyon jó kislány voltam :) és az összes kötelezőt elolvastam. A többsége nem tetszett. 

3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:  

Szerintem nincs ilyen. Én nem gondolok egyetlen könyvre sem így! Így ajánlani sem tudnék.  Szerintem bármelyik könyv lehet nyári olvasmány.

4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?  
Nem igazán olvasok romantikus könyveket. Nem is fontos számomra, hogy romantika is legyen a történetben:) hát ez van..... De ha választani kell, akkor az én kedvencem
  Oda meg vissza vagyok Claire és Jamie párosáért. Ez talán az egyetlen romantikus story amit szeretek. Nem tudom megunni sem a könyvsorozatot, sem pedig a filmsorozatot. Köröm rágva várom a folytatást.




 5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni? 
 Szoros a verseny a Skandináv országok és Anglia között.

6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél! 

7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál! 
 Hát nem szeretem ismételgetni Önmagam, de Outlander.

8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?  
Én mindig egy csomó könyvet bepakolok és általában  nem olvasok nyaralást alatt. Férjt ezzel ki szoktam készíteni.

Nagyon jó móka volt. Lehet, hogy a végén még rákapok :)