2017. július 1., szombat

Viszlát június - Helló Július

Szeretem mások blogján a havi összefoglalójukat olvasni. Gondoltam nekem is jó lenne valami hasonlóba belevágni. Bár nehezen viselem a határidők terheit :) szerintem ez menni fog !

Az olvasás terén az elmúlt fél évben kicsit túl vállaltam magam és már nem okozott örömet az olvasás. Sok mindent elengedtem és megfogadtam, hogy most másképpen fogom csinálni. Szeretnék újra az olvasás öröme miatt olvasni, olyan könyveket amelyeket valóban szeretnék, nem pedig azért mert van egy határidő és el kell olvasnom!


Június sok meglepetést tartogatott. Könyv vásárlás nélkül megúsztam a Könyvhetet:) No nem azért, mert nem volt nagyon vágyott könyv csak a polcomon pihen 200 db olvasásra váró könyv. Nem szerettem volna ezek darabszámát növelni. Így júniusban még a könyvtár is kimaradt:)

Júniusban nagyon kevés könyvet olvastam:
  • Lev Grossman : A varázslók amely akár az év csalódása címet is elnyerhetné.
  • Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának gyerekorom nagy kedvence. Jó volt újraolvasni.
Mesékben viszont nem volt hiány. Bár itt is vegyes érzéseim voltak.
  • Brigitte Weinger: Pauli, gyere haza
  • Eleonora Brasotti: Kis pilóták
  • Alessandro Gratti : Klinkusz és a Hold virága
  • Bartos Erika: Bogyó és Babóca a jégen
  • Berg Judit : Tündérnaptár
Ha egy kedvencet lehetne választani, akkor a Kis pilóták a nyerő. Naponta legalább kétszer elolvassuk.

Számomra június legfontosabb és legmegtisztelőbb eseménye, hogy felkértek a Merítés-díj gyermekirodalom zsűrijébe. Szerintem ez egy nagyon izgalmas feladat. Az első könyv amit olvasni fogunk Dániel András : A Kuflik és a Mohamányi.

És akkor nézzük mi is vár rám júliusban. :)
A siralmas előző hónapom után, azt a célt tűztem ki magam elé, hogy heti egy könyv. Talán ez vállalható lesz. A négy könyvből egynek saját könyvnek kell lennie. Így talán csökkenteni tudom a polcomon várakozók listáját:)

A négy könyv amit biztosan olvasni fogok:





Ezen felül gondoltam csinálok egy polcot :) ha mégis nagyon ügyesen elolvasnám a " kötelezőimet":) legyen miből válogatni:
  1. On Sai : Esővágy
  2. Gaura Ágnes : Átkozott balszerencse
  3. Jussi Adler - Olsen : Palckposta
  4. Gregory David Roberts : Sántárám II
  5. John Corey Whaley : Kobak
  6. M. R. Carey : Kiéhezettek
  7. Emma Donoghue : A cafka
  8. Balázsi Lilli Fanni : Madártej
  9. Kati Hiekkapelto : Védtelenül
  10. Dr James Dobson: Fiúk nevelése

Illetve sok sok mese.

Tartsatok velem júliusban is:)