2017. augusztus 3., csütörtök

Moly Szülinap


Gyerekkorom óta szeretek olvasni és mindig egy kis füzetecskében vezettem az olvasásaim. Abban az időben is sokat gondoltam rá, hogy milyen jó lenne ha ezt valahogy virtuálisan is megtehetném. Öt évvel ezelőtt egy barátnőm ajánlotta a Moly.hu-t . Nekem azonnal regisztrálnom kellet:) és immár öt éve lelkes tag vagyok!



Az elmúlt öt évben nagyon sok minden történt. Nézünk ezt számokban:)

  • 376 elolvasott könyv
  • 360 értékelés
  • 421 könyv került várólistára
  • 592 könyv került kívánságlistára
  • 183 könyvet kérnék kölcsön
  • 315 karc
  • 93 idézet
  • 4 alkotó értékelés
  • 462 plecsni
 
Az öt év alatt jó pár mollyal személyesen és virtuálisan is megismerkedtem. Igazán remek emberek. Nagyon szeretem Őket. Köszönöm nekik a sok pozitív energiát:)
Tagja lettem két vagyis most már három könyves klubnak, amit nagyon szeretek. Részt vettem jó pár molyos eseményen, Könyv héten, Könyv Fesztiválom amelyek mind meghatározó élmények voltak számomra.
Szuper közösség! Jó veletek!
Remélem még sokszor öt évet ünnepelhetek:)