2017. augusztus 1., kedd

Viszlát Július - Helló Agusztus

Ez a hónap is nagyon gyorsan elröppent. Javában tombol a nyár és nagyon élvezzük.

Július első hétvégén rendezték meg a Red Bull Air Race. Mivel a kisfiam számos mániája között a repülők is szerepelnek, így kilátogatunk a selejtezőre. Meglepő volt számomra mennyire jó és élvezhető volt. Gondoltam egy órácskát elnézelődünk, de végig kitartottunk, ami szerintem egy majdnem két évessel nagy szó.



Aztán férjem meglepett névnapomra. Kaptam egy szabad estét plusz egy jegyet a Mítoszok csatájára. 
Az eseményt immár harmadik alkalommal rendezték meg, de nekem ez volt az első. Hat mesemondó, hat mítosz. A mostani téma a csillagok voltak. Egyszerűen varázslatos volt. Sokan voltunk. Olyan jó volt látni, hogy igen van erre is igény. Annyira a hatása alá kerültem, hogy még álmomban is a mítoszok szerepeltek. Két kedvencem volt:
Zalka Csenge a színekről mesélt. Őt egyébként a molyon is megtaláljátok Mesemondó néven
Bumberák Maja aki a tükörről mesélt.
Magáról az eseményről Csenge is írt egy remek élménybeszámolót, amit itt olvashatok. 



Családi programoknak sem voltunk híján a hónapban. 
  • Gyermek vasutaztunk
  • megnéztük a Playmobil kiállítást a Camponában 
  • és mivel a víz összeköt :) együtt drukkoltok végig a FINA -t
  • strandoltunk,bicajoztunk
Azt is megtudtuk, hogy októberben kezdjük a bölcsit. Erről írtam is.

Júliusban rengeteg mesést olvastunk és a saját olvasásaimmal is meg vagyok elégedve. A négy eltervezett könyvből hármat elolvastam, a negyediket pedig a napokban be is fejezem. A tervezettek mellé még két másik könyvet is sikerült befejeznem. Mindkettő nagy kedvenc lett. Egy könyvet pedig elkezdtem, de csak pár oldalig jutottam, így ez átcsúszott augusztusra. Így a majdnem hat olvasással elégedett vagyok. Úgy érzem sikerült végre az olvasási válságomon túl jutnom.

Két könyvet szeretnék nektek ajánlani. Nekem ők lettek a kedvenceim júliusba.


Augusztusban öt könyvet szeretnék elolvasni mindenképp.


 Persze lehet, hogy most is becsúszik más és nem ők lesznek a szerencsések:) De Gaura Ágnes sorozatának első része nekem nagyon tetszett,így azt szeretném folytatni.
Remélem augusztusra is sok kaland vár ránk. Élvezzük ki a nyarat :D